KuL!

det var jätte kul på stafettkarnevalen och vi såg ISAC ELLOT! sedan då emmi och jag köade för att få autografer av honom så var det jätte trångt de tvingade ALLA att backa eller så ger han inte autografer mera! Jag är ju van att vara back i fotboll så det var som en närkamp med flera personer för att komma framåt. Han gick före vi hann få någon autograf :( Vår skola fick guld i gatustafetten :D Idag så börjar jag tio, FÖRSTA gången denna termin! Idag ska vår klass och bowla dessutom så slutar vi 1. Har inte ännu laddat upp någon bild från stafettkarnevalen till bloggen så ni får vänta ännu ett tag ;)
 
random bild xD
 
#Jeffan

Kommentarer
Postat av: Olivia Z

hej, allt bra?:)

Svar: ja allt är bra :D är det för dig?
Jeffan Emmi

2013-05-28 @ 14:41:09
URL: http://oliviazs.blogg.se

Kommentera inlägget! Så jag blir glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kom ihåg! Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Donald Duck Walking ani Cursors at www.totallyfreecursors.com