Jeffan-10/5

har inte just något att skriva om utom att jag idag var till simhallen med klassen och så har vi spela match mot sport, vi förlorade 2-0 :C vem ser på finland mot ryssland i ishockey? kommenterar detta inlägg! Min kompis Jenny gav mig ett tips om att kalla våra (emmis och mina) fans Pumbor! fattar ni? Ordet Hakunamatata kommer ju från Timon och Pumba och vår blogg heter enhakunamatata.blogg.se alltså jag och emmi är timonar (konstigt ord O.o)
och ni är pumbor. Jag är en Timon och du är en Pumba :D
 
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - Where blog meets magazine!

aw så söta :)

Svar: tack :)
Jeffan Emmi

2013-05-12 @ 17:29:10
URL: http://adaras.se
Postat av: Monkey J

Faktum är att Hakunamatata är typ Swahili eller nåt och det betyder ungefär ingen fara!

2013-06-02 @ 17:27:59

Kommentera inlägget! Så jag blir glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kom ihåg! Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Donald Duck Walking ani Cursors at www.totallyfreecursors.com