2/5- Jeffan

MORO PORO! Jag har inte skrivit på ett tag nu här i bloggen men ska försöka gottgöra er! Emmi har en bloggpaus och kommer troligen fortsätta blogga när hennes bloggpaus är slut. Igår var det 1 maj och jag var med Madde till torget. Madde och jag hade jätte kul men tyvärr har jag inga bilder från igår. Jag köpte en drömfångare på torget. Idag kom min efterlängtade keps!Woop,Woop! Det har börjat komma från sånadära gula blommor, kommer inte just nu på vad de heter xD Hmm.... kommer inte just nu på vad jag annat har gjort. Ja just det! Tänkte glömma att säga att jag på lördagen ska fara på fotbollsläger med mitt fotbollslag.
 
Bild tagen från då jag for till helsingfors
 
MIN NYA KEPS! Justin Bieber har en likadan fast den är gul
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget! Så jag blir glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kom ihåg! Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Donald Duck Walking ani Cursors at www.totallyfreecursors.com