Sjukt snygg

denna väska är jätte snygg!
 
Jennifer

Kommentarer
Postat av: gott-vald vähäkangas

jag vill ha tillbaka de fem minuter jag slösade bort på den här sörjan.Det är roligare att läsa om pensionärernas sommar stickning vi hoppas på förbätringar. Hälsningar en pesimist.

ps.Bilderna helt okej men kan ni stava???

Svar: dumma dig
Jeffan Emmi

2012-09-04 @ 12:35:25
URL: http://enhakunamatata.blogg.se
Postat av: Monkey J

gott-vald vähäkangas: Jag tycker att du är otroligt elak, Jeffan och Emilia har använt både sin egna tid och försökt att göra en bra blogg, vilket de har lyckats med enligt mig! Och stavningen är inte så noga eftersom att detta är en BLOGG inte Wikipedia eller nåt!

2013-06-02 @ 17:25:27

Kommentera inlägget! Så jag blir glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kom ihåg! Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Donald Duck Walking ani Cursors at www.totallyfreecursors.com