Översvämning och MGP final

Det har regnat flera dagar här (där jag bor) och idag var det översvämning på cykelvägen som Emmi och jag brukar cykla på då vi far till skolan på och så var det en väg  som inte var översvämmad men de måste ta bort vatten från diket så då måste de gräva upp vägen och där brevid håller de på att göra en ny väg så det var som värsta stora dammen. Och på en åker var det två svanar som var där och guppade på vattnet.

Sedan så är det idag MGP final som kommer klockan 6 och en finalist kommer från där jag bor.
 
#Jeffan
 
upd: laddade uppe två bilder på Emmis och min skolväg då det är översvämning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget! Så jag blir glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kom ihåg! Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Donald Duck Walking ani Cursors at www.totallyfreecursors.com