mycket att göra

hello idag har hela dagen bokad först efter skolan hämtade papppa mig och sedan åkte vi ti kipinä efter det så åkte jag hem och åt och efter det LÄXSORNA Blää ja och efter det började jag med min haloween dräkt om vi nu har haloween fest så ska vi klä ut oss och då ska jag vara en död prinsessa och efter det så hade jag tid till att skriva ett inlägg Emmi! PS. det är dico snart  den 19 november och haloween festen skulle vara 3 november här är en passande bild som jeffan har tagit från kokkola
                                                                             
                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget! Så jag blir glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kom ihåg! Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Donald Duck Walking ani Cursors at www.totallyfreecursors.com