Galen fyketimme!

Idag hade vi fyke (fysik och kemi) och läraren vi skulle ha var sjuk så istället fick vi Patrik. Vi hade bestämt på förhand att alla skulle byta platser. Då Patrik kom in sa han att vi såg ut som om vi hade gjort något bus.
Axel (en på min klass) satte på teos (en på min klass) plats och Axel sträkte upp handen och sade med pipig röst (han sade på flit med pipig röst) något (hörde inte vad han sa) efter 5minuter sade Patrik du är ju inte Felix (en på min klass) och du är inte Lova (en på min klass) sedan kom han på oss och sade att vi måste byta platserna tillbacks men det gjorde inte Emmi och Ida och han märkte inte något på hela timmen. Sedan samma timme gjorde vi också ett experiment med ett glas med vatten i och ett papper över glaset. Patrik vände upp och ner på glaset som hade vatten i sig och han hade en orgenteringskarta på glaset och sedan skulle han sätta den över Felixs huvud men då "lossnade" orgenteringskartan och allt vatten for på golvet. Sedan testade Patrik igen men med ett annat papper. Det blev riktigt bra feelis alla ropade Felix och klappade för att han ville ha glaset med vatten (och pappret på) i över sig. Denna gången lyckades experimentet.
 
#Jeffan

Kommentarer
Postat av: Ines

heter patrik ansa i efternamn ?

Svar: inte vet jag vad han heter i efternamn?
Jeffan Emmi

2012-10-26 @ 12:25:50
URL: http://inesdagar.blogg.se

Kommentera inlägget! Så jag blir glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kom ihåg! Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Donald Duck Walking ani Cursors at www.totallyfreecursors.com