Övernattningen

 
Som ni vet så var Emmi och Ida och sov över hos mig. Vi tog inte så värst många bilder och vi hade tänkt att vi skulle gå ut och fota men det var alldeles för mörkt. Emmi kom 20min före 5 fast jag sade att hon kunde komma mellan 5-6. Hon kom så tidigt för hennes mamma hade glömmt att ändra tiden en timme bakåt så emmi trodde först att hon hade kommit 20min före 6. Ida kom lite senare för att hon hade varit på skidläger. Vi såg på filmen LOL och åt pizza (jag fick fel pizza).
 
Emmi var en död prinsessa, Ida var en svart ängel och jag var en zombie.
 
#jeffan

Kommentarer

Kommentera inlägget! Så jag blir glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kom ihåg! Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Donald Duck Walking ani Cursors at www.totallyfreecursors.com