Hårtrenden i sommar?

 Fiskbensfläta håller på att bli en "hårtrend" i sommar. Finns massor med bilder på bland annat instagram we ♥ it...  Det stog på någon sida jag läste att fiskbensflätan kommer vara "hårtrenden" i sommar, men tyvärr minns jag ej vilken sida jag läste det från. Otroligt snyggt enligt mig själv! Och fiskbensflätan är så lätt att göra, man kan ändra om den på så många olika sätt. Dessa frisyrer under är inte alls svårt att göra. Om du kan göra en vanlig så kan du nog göra dessa :) Detta Hissar jag.
 
 
#Jeffan

Kommentarer
Postat av: Ida

Lägg nå bilder från legre

Svar: ok ska redigera lite före
Jeffan Emmi

2013-05-06 @ 14:18:37

Kommentera inlägget! Så jag blir glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kom ihåg! Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Donald Duck Walking ani Cursors at www.totallyfreecursors.com