Visar hur jag gjorde fågelskrämman

 
jag hade inget annat för mig så därför visar jag hur jag gjorde fågelskrämman på min tummnagel.
 
Jag använde dessa nagellack ↑
 
måla med ett svart nagellack på nageln.
 
låt det svart nagellacket torka och sedan klottar du på med ljus blått och rosa nagellack.
 
klotta ihop nagellacken med en tandpetare eller något annat.
 
 
gör en avlång cirkel med ljusorange nagellack.
 
ta ett mörkgrönt nagellack och gör en t-shirt.
 
Gör en  brun linje under t-shirten.
 
Gör ögon och mun med ljusgul.
 
gör med samma ljusgula hö som står ut. Man kan om man vill också göra hö på t-shirten så det ser ut som om det är ett hål i den.
 
gör mark som den står på.
 
sist men inte mins gjorde jag händer med den ljusorange färgen som jag tidigare använde.
 
#Jeffan

Kommentarer

Kommentera inlägget! Så jag blir glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kom ihåg! Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Donald Duck Walking ani Cursors at www.totallyfreecursors.com