Pannafotis

igår var jag och spelade pannafotis med Ronja,Fanny,Miranda,Cajsa,Oona,Lova och Ronjas lillasyster Emma (hoppas att jag inte glömde någon) vi han spela en halv-timme sedan kom sebbe och några 8åringar (som var finskar) som börja skjuta rönnber på oss (inte på mig och Emma) och dendär ena 8åringen spottade på Fanny. Sedan lurade vi dem och sade att vi ringer Fannys storebror om de inte slutar. Vi (alla andra utom Fanny trodde att hon ringde fast hon inte gjorde det) för hon fejkade så bra då hon sa
- hej det är några töntar här så kan du kom och shasa bort de. Sedan stack de iväg för de blev inte något kul mer.
 
#Jeffan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget! Så jag blir glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kom ihåg! Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Donald Duck Walking ani Cursors at www.totallyfreecursors.com