Jeppis + Kokkola

på fredagen var jag till Jeppis.
Då vi kom fram åt vi på en liten men populär kinaresturang. Alla talade svenska där!
Efter att vi hade ätit gick vi till special butiker. Vi gick in i någon konstig affär som säljer skor
och väskor och plånböcker. Där fanns konstiga väskor som denhär fotbollsväskan.
 
 
eller denna snigel 
 
vi for också till två loppisar. Efter att vi hade varit i Jeppis körde vi vidare till Kokkola (min fammo bor i kokkola) Och då vi (familjen + fammo) gick ut och äta så efter att vi hade ätit färdigt gick mamma jag och syrran på WC mamma råkade gå in till pojkwc men hon märkte sedan att hon hade gått fel då hon såg en pisoar.
på söndagen for vi och bowlade (igen) i kokkola. Där tog jag några bilder.
 
 
 
blev nöjdast med denna bild på bowlingkloten
 
#Jeffan
 

Kommentarer
Postat av: ida antus

vad hette butiken jeffan

Svar: shoe shop hette den som hade skor väskor och plånböcker om du menade den :)
Jeffan Emmi

2012-10-22 @ 15:55:23
Postat av: Carro

Var ni till Code nå? :)

Svar: klart de! :D
Jeffan Emmi

2012-10-23 @ 16:00:56
URL: http://www.annacarolinafanny.blogspot.com

Kommentera inlägget! Så jag blir glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kom ihåg! Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Donald Duck Walking ani Cursors at www.totallyfreecursors.com