VI FICK BRONS!

idag var det skolinnebandy och vårt lag fick brons :) men då vi hade chans att komma till final spelade vi mot de som går i vår skola och är ett år äldre. och då var det en som fintade först förbi en back (det fanns bara två backar på plan och jag var en av de) och sedan kom jag rusande för att stoppa så hon inte kunde skjuta men då fintade hon förbi mig med och det var nästan öppet mål (bara hon och vår målvakt) hon fintade förbi mig  då klockan var 14minuter och 55sekunder
(matchen var 15minuter lång) och sedan då det blev mål var klockan 14minuter och 58sekunder kvar :( Men jag är ändå stolt över 6:na för de fick guld. Jag träffade också madde.

vår medalj ser ut såhär
 
#jeffan

Kommentarer
Postat av: Modiga A

Jättefin! Och grattis till bronsplatsen, inte illa!

Svar: tack skriver från skolan :)
Jeffan Emmi

2012-11-14 @ 05:55:12

Kommentera inlägget! Så jag blir glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kom ihåg! Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Donald Duck Walking ani Cursors at www.totallyfreecursors.com