veckosamling

imorgon ska vi ha veckosamling det är när hela skolan samlas i gjompasalen och så är det något program detta har vi nästan alltid på fredagar. imorgon är det ju vi vi ska ha detektiv veckosamling för vi håller ju på med diamant mysteriet i skolan. vi har olika roller det finns t.e.x deteketiv misstänkta läsare och sagoberättare jag blev ficklampslysare till en flicka i vår klass "Jee gud va kul" ida och jeffan blen deteketiver och det skulle jag ocså vilja bli!!! :( men det var för att jag var hos specialläraren och skrev matteprov?:/ så jag hade inte helst chans att bli detektiv.
Emmi! och sen fans det inget att göra åt mig så då måste vår lärare komma på något åt mig och det blev ficklampslysare!!!!!!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget! Så jag blir glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kom ihåg! Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Donald Duck Walking ani Cursors at www.totallyfreecursors.com