Förslag?

 
I skolan har vi en kalender. Idag blev det jag som skulle öppna kalendern. Vi har en tärning som man ska kasta. om man får 1 på täningen får man vara först i alla köer i tre dagar. om man får 2 på tärningen får man välja tre låtar som ska spelas upp på en bildkonstimme. Om man får 3 på tärningen får man vara inne två raster och spela corona. Om man får 4 får man en hemlig sak. Om man får 5 på tärningen ska man ha hänga gubbe med klassen eller frågesport. Om man får 6 på tärningen måste man städa klassen. Och det var så att jag fick 6 på tärningen! Man kan ta andra chansen och kasta tärningen på nytt men då måste man läsa upp en kärleks dikt för klassen med passande bakgrundsmusik. Jag tog andra chansen och fick en 1 på tärningen. Så imorgon måste jag läsa upp en kärleksdikt för klassen. Har ni några förslag på vad jag ska skriva i min kärleksdikt?
 
 
#Jeffan

Kommentarer

Kommentera inlägget! Så jag blir glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kom ihåg! Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Donald Duck Walking ani Cursors at www.totallyfreecursors.com