Finska typer

Idag har vi hämtat julgran. Kommer upp bilder på den sedan då vi pyntat den. På torsdag då jag och Emmi gick hem så var det tre finska pojkar som gick framför oss. Sedan då de märkte att vi gick bakom började visa fulfingret till oss och "rulla" snöbollar på oss. Jag visade fulfingret tillbaka. Sedan gick vi upp för en väg där vi inte brukar gå men vi gick där för vi ville bli av med finskisarna. Då sade de på finska.
-  Går ni dit nu?
- Ja det gör vi, sade jag.
Då blev den ena finska helt till de andra
- De kunde finska!!!
- Visste ni inte att den vägen är en privatväg?
- Det står ingen stans, sade jag.
Sedan då vi såg de igen skrek jag
- FUCK YOU IDIOTS! (stavning).
Vi har fått flera glada kommentarer! Men sedan då man ska se på den sista så ska det vara någon som tror att den är bättre än alla andra. den skrev: Du är en fät fjortis ju hahaha
Jag förstår mig inte på såna människor som ska vara så dum mot andra.
 
#Jeffan

Kommentarer

Kommentera inlägget! Så jag blir glad :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kom ihåg! Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Free Donald Duck Walking ani Cursors at www.totallyfreecursors.com